.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آقای رییس جمهور به نگین ایران خوش آمدید، ما را در یابید
آقای رییس جمهور به نگین ایران خوش آمدید، ما را در یابید

امروز و فردا مازندران با قدوم پر خیر وبرکت جناب اقای دکتر احمدی نژاد ، اعضاء محترم نظارت دولت و همراهان ایشان عطرآگین می باشد .
مازندرانی که افتخار ایران و ایرانیان است، علویان آن در تاریخ ایران، علمای آن در تاریخ تشیع، بسیجیان آن در تاریخ دفاع مقدس، مردم خونگرم ومهمان نواز آن در میزبانی از تمام ایرانیان، قله دماوند آن بیانگر راست قامتی مردان وزنان ان در طول تاریخ، دریای نیلگون خزر آن بیانگر دید وسیع مردمان آن و محصولات آن در سر سفره هر ایرانی هست . مازندرانی که مردمان آن به صبوری و سخت کوشی به عنوان یاران امام (ره ) ، انقلاب و رهبر معظم ، همچون دماوند راست و استوار رند .
آقای رئیس جمهور به مازندران و نگین ایران اسلامی خوش آمدید ، شوق و اشتیاق دیدار حضور شما در دل تک تک مردم استان مازندران فراوان است ، با دیدن تو و اعضای کابینه دولت بر ایرانی بودن خود افتخار میکنند . تو یادگار سالهای انقلاب ،دفاع مقدس و از محیط دانشگاهی، و از دل همین مردم برخاسته ای و شعاری تحت نام عدالت محوری و مهر ورزی را به زبان داری.
آقای رئیس جمهور تو درد کشیده ای و میدانی درد چیست ، به خدا مردم عشق به انقلاب ، امام و رهبر انقلاب دارند و هرگز نخواهند گذاشت فرصت طلبان خدشه ای در روند توسعه نظام وارد کنند .
آقای رئیس جمهور ما هم از انقلاب و نظام سهم داریم و درد هایی داریم که نمی دانیم بگوئیم یا نگوئیم ولی اعتقاد داریم که اگر بگوئیم به نظام و مسئولین آن علی الخصوص مسئولین استان ما مشورت داده ایم ، زیرا معتقدیم مردم و دولت در کنار هم باید حافظ نظام و انقلاب باشند.

آقای رئیس جمهور گوئی مازندران در ایران فراموش شده است . جاده های ارتباطی اصلی کندوان ،هراز، فیروزکوه کیاسر و محور کناره از گلوگاه تا رامسر و راه های روستائی وضع نابسامانی دارند و در کوچه پس کوچه شهرهای ما نمیتوان با ماشین عبور کرد، پروژه های نیمه تمام عمرانی کوچک و بزرگ در استان فراوان است .
تسهیلات طرح های زود بازده به جای مصرف در صنایع مادر و صنایع تبدیلی صرف خرید و فروش زمین و ملک شده است ، از گردشگری فقط نام آن برای مازندران مانده ، کشاورزان و دامداران ما فراموش شده اند، خسارت حوادث غیر مترقبه علی الخصوص سرمای 86، خشکسالی و طوفان 87 جبران نشده ، جوانان بیکار در آن زیادند،
برخی مسئولین استان آمار غلط به شما و مردم میدهند و پاسخگوی مطالبات مردم نیستند ، نقش محیط زیست و منابع طبیعی در مازندران تنها در جهت جلوگیری از ایجاد صنایع و توسعه استان است،بارندگی در مازندران فراوان است ولی همه به دریا میریزد و بعلت فقدان سد در آن از آب باران بهره برداری نمی شود .
پس تو را به خدا و خون شهیدان ما را دریابید .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.